måndag 30 september 2013

Gäddfilm på kommande och nytt personbästa!

Ni som följt mitt bloggande här har säkert noterat att jag länkat till vår Team-blogg i de senaste inläggen.

Har hållit koll på statistiken här lite sporadiskt och noterat att flera inlägg, bland annat angående tips om utrustning till gäddmete och flötestrolling, verkar intressanta. Kommer således att hålla denna bloggen öppen även i fortsättningen, för att dela med mig av mina tips och håll historien om hur allting tog fart offentlig.

Via denna länk kommer ni rakt till historien om mitt nya personbästa. Spinnfångad 118-centare som tygnde vågen till över stadiga 11 kg!


11060 gram - 118 cm
Passar även här på att publicera trailern till vår kommande film. Ett år av gäddfiske, filmat under ett helt år innehållande alla årstider, i jakten på riktigt stora gäddor.

Kolla trailern!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar