lördag 18 februari 2012

Första sponsoren fått sin plats i bloggen..

Nu när jag äntligen har landat på på jorden igen efter första 10-kilos fångsten, så har jag tagit mig i kragen och packat upp och fotograferat prylarna som Claes "Svartzonker" Claesson skickade över i början av veckan. Till höger, under fältet "sponsorer", hittar ni nu länk till Svartzonkers hemsida. Check it out!


På måndagseftermiddagen när jag kom hem satt detta paket i brevinkastet i dörren till vår lägenhet. Jag har under en längre tid varit intresserad av Svartzonkers beten, så en kväll för ett par veckor sedan skickade jag ett mail åt Claes och undrade om han skulle vara intresserad av att skicka över ett bete eller två åt mig att testa.


Paketet innehöll plast Svartzonkertailar, Mctailar, ett flertal extra tailar och tre extra paddlar till Mctailerna.



Paketet innehöll alltså två olika varianter av Mctail (tre olika färger): sinking och slow sinking.



Svartzonker tailarna fick jag i två olika färger, i modellen Shallow runner. Nertill kan ni, om ni vill, kolla en youtubevideo, som bevisar hur attraktiva Svartzonkers beten kan vara.


Jag läntar redan till våren och på att komma ut och testfiska betena. Jag är helt övertygad om att Claes beten fungerar och jag vet att de har otaliga storgäddor på sitt samvete. Ni hittar lätt mera info om Claes och hans arbete om ni googlar runt lite på nätet. Jag kommer även att sätta upp mera info här i bloggen i framtiden, så håll ögonen öppna. Jag skall även höra mig för via olika företag här i nejden, om någon skulle ha möjlighet att ta in en lite större serie av Svartzonkers beten. Dessa levererar, bildbevis kommer säkert att dyka upp här i bloggen framåt våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar