söndag 16 januari 2011

Dags att börja blogga...

Eftersom det finns rätt många bra fiskebloggar nu redan så kommer "proffsen" knappast att få mycket vettigt ur denna blogg - Åtminstone ännu... Men som tidigare nämnt så är syftet inte heller att göra en guide hur du kan fånga drömgäddan, snarare tvärtom.

Ni kommer här att kunna följa med en nybörjares "kamp" för att, förhoppningsvis nån gång, lyckas kroka gammelgäddan.

Jag kommer naturligtvis att dela med mig av mina tankar, idéer och knep, men tar samtidigt mer än gärna emot tips av mer erfarna gäddfiskare.

Vintern har aldrig varit en favoritårstid för mig med tanke på mitt intresse för fiske, men genom ett flertal filmer (bland andra "Gädda the movie") har jag blivit allt mer inspirerad att börja jaga gäddor även vintertid.

Kommer senare att ladda upp bilder på mitt ismete-projekt.

Let's fish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar