tisdag 4 oktober 2011

Skiss av gädda och fångstman..

Idag hämtade jag ut ett intressant paket på posten.


Skissen jag hade beställt av David "Skinnet" Axelsson hade anlänt! Vilket smart sätt att skicka den, så den inte skrynklas under färden... Läs mera om Davids skissande och fiske i hans blogg på adressen: http://mete4life.blogspot.com/

Jag tog kontakt med David ganska snabbt efter att jag sett lite av hans arbete, och när jag sen skickade en bild till hans mail tog det inte länge innan arbetet var igång. Efter vissa trubbel med utlandsbetalningar och dylikt fixade sig transporten och idag fick jag meddelande, att jag hade ett paket som väntade på mig på posten.

Post-tanten letade länge och väl bland alla möjliga paket och till sist hittade hon pringlesröret som var adresserat till mig.

Denna bild skickade jag åt David, nertill ser ni resultatet.


Jag blev minst sagt förvånad när David mailade mig och skickade ett första "utkast", bara några timmar efter att jag skickat bilden åt honom. Killen har talang!

Vill du beställa en skiss eller två, så kontakta honom via hans blogg, eller maila honom direkt: skinnet_skinkan@hotmail.com

Han skissar mycket annat än fiskebilder också. Som sagt, kolla in hans blogg. Där kan ni se en stor del av hans skisser och därifrån får ni mera information. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar